לראשונה הושקה השדולה למען אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בכנסת בראשות חברי הכנסת איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) וח"כ מיקי זוהר(הליכוד)
ובנוכחות חברי כנסת, אנשי משרד העבודה והרווחה, אנשי המוסד לביטוח לאומי ונציגי העמותות: אופק לילדינו צמד, ששת,Migdal Or – מגדל אורהמרכז לחרש עיוור – Center for Deaf-Blind וארגון הגג – המרכז לעיוור בישראל

יו"ר השדולה, חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין: "חובה עלינו לפעול הן בנושא החקיקה והן בקידומם של אנשי הקהילה במשק הישראלי. מעבר לכך, מוטלת עלינו האחריות"

מנכ"ל המרכז לעיוור בישראל, נתי ביאליסטוק-כהן: "אני שמח לשלב ידיים עם חברי הכנסת להקמת השדולה לראשונה למען אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל. אנחנו מאמינים כי בצוותא נוכל לקדם נושאים חשובים שעל סדר היום שבראשונה, ביטול האפליה בין זכויות שניתנות לאנשים עם עיוורון לזכויות שניתנות לאנשים עם מוגבלויות אחרות".

חבר הכנסת עמיר פרץ: "הדבר המרכזי שהשדולה הזאת ודאי תשיג, זה קודם כל שינוי תודעתי של חברה ישראלית ליכולות והצורך לשלב את אוכלוסייה הזאת, לתת להם כלים שירגישו שהם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית, שהם לא חבורה שמראש מגדירים אותם כנטל, בדיוק להיפך".

חבר הכנסת יהודה גליק: " יש פה תפקיד חשוב לשדולה הזאת, שדולה חשובה מאוד, כדאי להקשיב טוב לעיוורים, אמנם לא רואים פיזית, אבל רואים דברים רבים שאנחנו כבעלי ראייה העולם מטשטש לנו את המציאות, הם רואים הרבה יותר טוב".

מנכ"ל המשרד לביטוח לאומי, מאיר שפיגל: "אנו במשרד לביטוח לאומי פועלים בשיתוף פעולה עם המרכז לעיוור ונמשיך לבחון ולקדם נושאים שעומדים על הפרק וזאת על מנת לעזור ולסייע ככל הניתן לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה".